poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Rozdział 9

**Violetta**
^^Sypialnia Vilu^^
Gdy się obudziłam zobaczyłam,że za oknem jest pochmurno.Ubrałam się i zeszłam na dół na śniadanie.Przy stole siedział już tata z Ramallo.
-A gdzie jest Angie-spytałam bo nigdzie jej nie widziałam.
-Jestem już,jestem-powiedziała po czym pocałowała mnie w policzek.
Po śniadaniu tata zaoferował się,że odwiezie nas do Studia.Zdziwiłam się ,ale nie narzekałam.Gdy dojechaliśmy do Studia,zobaczyłam Lu i Leona,którzy siedzieli przed szkołą i  nie wyglądali żeby wzięli do siebie moje słowa.Wyszłam z samochodu i szybkim krokiem poszłam na zajęcia z Angie i Pablo.Gdy doszłam do sali,zadzwonił dzwonek.Mój przyjaciel wraz z moją kuzynką wpadli kilka sekund po mnie.
-Ludmiła i Violetta,zaśpiewajcie razem.
-Dobrze-odpowiedziałyśmy zgodnie po czym wzięłyśmy mikrofony.Zdecydowałyśmy się na Si es por amor.Napisałyśmy ją gdy byłyśmy małe,i jak zawsze w  trakcie jej śpiewania wygłupiałyśmy się,na co Leon się śmiał jak nienormalny.Po skończonej piosence przytuliłam się do Lu.
-Pięknie,a teraz Tomas  i Leon,i jeszcze ty Violu.Zaśpiewacie Voy por ti.




Co chcielibyście w kolejnych rozdziałach?Na pewno jest to,że będzie wycieczka klasowa,i będzie z nimi nowy uczeń;)
Rozdzialik kolejny dziś wieczorem :* 












1 komentarz: