sobota, 10 sierpnia 2013

Rozdział 5

**Violetta**
^^Następny dzień-pokój Vilu^^
Wstałam o godzinie siódmej.Przed szafą spędziłam ok.piętnastu minut,po czym skierowałam się do łazienki by ubrać,umalować oraz umyć.Gdy schodziłam na dół na kanapie zauważyłam ciocię Angie.
-Anngie?!Co ty tu robisz?
-Przyszłam do Ciebie,by później zaprowadzić Cię do Studia-po czym uśmiechnęła  się oraz przytuliła mnie.
-ŚNIADANIE!!!
Po krzyku Olgi wszyscy poszliśmy do stołu by zjeść.Po odejściu Jade i Matiasa zmienił mi się apetyt;)
-Violu,powinnyśmy już iść.Pójdziesz do sal i będziesz sobie ćwiczyć.
-Już tylko-po czym pocałowałam tatę w policzek.Wzięłam torebkę,komórkę oraz swój pamiętnik.Idąc w  stronę Studia u boku 
Angie,rozmawiałyśmy  i śmiałyśmy się.Ludzie dziwnie na nas patrzyli,ale co z tego?Kilka metrów od szkoły,słychać było muzykę oraz śpiew.To miejsce  było...Zawsze mnie zachwyca...Angie już ode mnie "uciekła".Na środku placu tańczyli ludzie,a wśród nich Cami,Fran  i Maxi.Gdzieś tam dalej stała para-blondynka i brunet i mieli takie...takie...dziwne miny.Haha...PO wszystkim podeszła  do mnie  Cami wraz z Fran,a Maxi poszedł schować laptopa.
-Hej,kochana.
-Hej dziewczyny.Miło Was widzieć.Ej kto to jest?-wskazałam na parę "śmiesznych min"
-Para idealna,z tej "wspaniałej"czwórki...
-Ooo!Patrzcie ludzie jakie beztalencia i jak się one poubierały-jak mniemam Ludmiła-Ooo...A ty kto?Kolejne beztalencie?Hahaha...Zapamiętaj,tu rządzi Ludmiła Ferro!Czyli ja!!!Ludmiła odchodzi-pstryknęła palcami i sobie poszła...Ten Leon kogoś mi przypominał,ale nie mogę sobie teraz przypomnieć..
-Dziewczyny ten chłopak,kto to był?
-Leon.Leon Verdas-Przypomniałam sobie!Leon,mój przyjaciel!-Chłopak tej Ludmiły...Słuchajcie chodźcie do sali pomożemy Vilu,przygotować się do przesłuchań.
Gdy wchodziłyśmy do Studia nagle....


Przerwie w tym momencie;)Next dziś wieczorem<3
Mam jeszcze prośbę:JEŚLI KTOŚ CZYTA,TO NIECH ZOSTAWI KOMENTARZ,BYŁABYM WDZIĘCZNA,A I WIEDZIAŁABYM ILE OSÓB CZYTA MOJE WYPOCINY;)

6 komentarzy:

  1. Nie moge sie juz doczekac ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, z resztą tak jak każdy. ;)
    Czekam niecierpliwie na następny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Daj kolejny. Plisss ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam:) (od pięciu minut)
    Świetny:)
    Fajne pomysły, a rozdziały krótkie, ale treściwe:)
    *wow*
    :*

    OdpowiedzUsuń