sobota, 24 sierpnia 2013

Rozdział 20

**Violetta**
^^Sypialnia Vilu^^
Wstałam rano i podeszłam do szafy,zastanawiając w co się ubrać by było wygodnie ale i ładnie.W końcu wybrałam sobie ten zestaw.Będzie mi wygodnie.Zeszłam na dół na śniadanie.Posiłek minął nam w przyjemnej atmosferze.Po wszystkim poszłam na górę sprawdzić swoją pocztę.O!Mam jedną wiadomość od..Kogoś?Postanowiłam otworzyć ten e-mail.To co po otworzeniu oglądnęłam,nie mogłam w to uwierzyć!Obiecał mi,że zerwie z Valentiną by być ze mną.Jaka ja byłam głupia!Nagle ktoś zapukał do mojego pokoju.Nie miałam ochoty nikogo teraz widzieć.Niestety ten "ktoś" okazał się natrętem zwanym inaczej Diego,który wtargnął do mojego pokoju.Gdy tylko zobaczył,że płaczę z jego twarzy od razu zszedł uśmiech.
-Vilu co się stało?
-On...On...On mnie oszukał-zawyłam żałośnie na swoją głupotę.Że dałam mu się oszukać.Że oddałam mu swój pierwszy pocałunek.
-Kto?Leon?
-Masz-podałam mu mojego tableta by mógł zobaczyć nagranie.Gdy zaczął oglądać nagle do pokoju wparował Marco.On również oglądnął nagranie.Obydwoje byli mega wkurzeni na Leona.W końcu po przytuleniach o pocieszeniach ogarnęłam się i postanowiliśmy być wcześniej pod Studio 21.Dobrze jest mieć takich kuzynów.Gdy dojechaliśmy byli tylko Cami,Maxi oraz Fran,która jest dla mnie jak siostra.Od razu zaczęły się pytania z ich strony dlaczego jestem taka smutna.Chłopaki powiedzieli im co się stało.W końcu  przyjechali nauczyciele oraz brakujące osoby.Diego od razu powiedział Lu co się wydarzyło.Ta gdy tylko to usłyszała już chciała iść w jego stronę,lecz powstrzymał ją Diego.Postanowiłam,że nie będę się przejmowała i kazałam paczce to samo.Zdecydowaliśmy jak usiądziemy-Marco z Fran,Naty z Maxim,Cami z Lu,a Lu to chciała z Diego.Ale w końcu ustawili,że na chwilę obecną Diego pojedzie ze mną bo jestem dla nich w "totalnej rozterce miłosnej,a i że to pierwsza ktoś musi być ze mną".Więc Lu jedzie z Cami.Na nieszczęście obok nas siedzi Leon,a Valentina z Federico.



Na dziś to wszystko.Część kolejna jutro;)

4 komentarze:

  1. Króttkkkaaaaaaaaa ://// Ale i tak bosko i ty db o tym wiesz -,-!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ? co ty odwalasz ? Czemu takie krótkie ? ;p
    Ale rozdział suuuuper ;D Czekam a next *-*

    OdpowiedzUsuń