środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 16

**Violetta**
^^Impreza-Vilu tańczy z Fede^^
Federico świetnie tańczy.Jak zawodowy tancerz.Choć wolałabym by ramie te należało do osoby o czekoladowych oczach.
-Violetto.Ja...Ci muszę coś ważnego powiedzieć-zaczął przestraszony Feder-Ty mi się podobasz-wyrzucił to z siebie na 
-Feder ja..-nie wiedziałam co mu mam odpowiedzieć.-Bądźmy na razie przyjaciółmi,dobrze?
-Odbijany!
Nagle w ramiona przejął mnie Leon.A co on tu robi?
-Violetto...
-Czemu mnie odbiłeś od Federica?Poważnie rozmawialiśmy-krzyknęłam szeptem do niego.
-Właśnie słyszałem-powiedział do mnie-Nie mogę pozwolić na to byś była z nim.
-A to dlaczego?-zapytałam.Szczerze?Byłam za tą jego odpowiedź zła.Co on sobie wyobraża?On ma dziewczynę i jest z nią szczęśliwy więc niech mi również pozwoli!
-Bo Cię Violu kocham i nie chcę Ciebie stracić.
-Leon.Proszę Cię.Nie mów tego...
-Ale Violetto!Ja Cię kocham!
-Leon!Ja też Cię kocham,ale...Ja...Ja,ja nie chcę później cierpieć-powiedziałam szeptem,jak zresztą całą naszą pogawędkę.
-Violu,ale ja Ciebie kocham i nie chcę stracić.
-Leon!Ale ty kochasz również Valentinę.To  ona jest twoją pierwszą wielką miłością.A....Ty z niej nigdy nie zrezygnujesz.Kocham Cię,ale nie chce cierpieć.Idę do domu.Na razie-po czym pocałowałam go w policzek i poszłam do domu.
Gdy zasnęłam śnił mi się Leon.Rano ubrałam się i zeszłam na śniadanie,gdzie byli już wszyscy.Gdy cała nasza czwórka zjadła śniadanie ruszyła do Studia.Gdy doszliśmy do naszego celu,nie mogłam uwierzyć w to co widze...



Chciałabym podziękować wszystkim,którzy skomentowali rozdział 15.Mam cichą nadzieje,że tu będzie tyle samo komentarzy lub więcej,choć to jest w Waszych dłoniach;)
Bueno ... Nos vemos mañana!

10 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się...ten rozdział jest bosko-piękny.Masz talent dziewczyno! No błagam ja chcem rozdział:(((

    OdpowiedzUsuń
  2. A i czy to Feder z czymś romantico? Na oczkach Leosia? Bo jak tak to aaa!! xxdd ponosi mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next miźgu i mam nadzieję że dodasz go za chwilę <3333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że zaniedługo dodasz nexta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział ;DD
    Nie mogę się doczekać next ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na nexta ------->>>> weny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super<3
    czekam na next>

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za wykorzystanie pomysłu.
    Jak zwykle super.
    Ujrzała leona jak zrywa z Valentiną.
    Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  9. Plisss dodaj już następny.

    OdpowiedzUsuń