wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 12

**Violetta**
Wstałam rano,ubrałam się oraz zeszłam szybko na dół na śniadanie.
-Dzień dobry wszystkim!
-Dzień dobry-na śniadaniu tata rozmawiał z Ramallo o interensach,a ja z kuzynami i Angie rozmawialiśmy o wszystkim.Było wspaniale.Po zjedzonym posiłku pożegnałam się z tatą i poszłam z Diego,Marco i ciocią do Studia.Po chwili ona od nas odeszła.
-No to Vilu,kochanie moje powiedz mi.Podoba Ci się Leon?
-Co?!Jak mogłeś tak pomyśleć?!On...-tu Diego spojrzał na mnie z politowaniem na to,że mi nie wierzy-...bardzo mi się podoba-powiedziałam nieśmiele i zarumieniłam się.
-No to na co czekasz mała?Do dzieła!
-Diego...To nie jest takie proste.Dla niego jestem pewnie tylko przyjaciółką.
-Hmm...Violu,mi się wydaje,że nie masz racji-powiedział Marco po czym pocałował mnie w policzek.
^^Pod studiem-gdzie doszli już Diego,Marco oraz Violetta^^
Na ławce przed Studiem siedział Leon z jakąś dziewczyną.Ale to nie byle jaką.Sama muszę przyznać,że jest piękna.Siedzieli obok siebie i się uśmiechali,a mi jest smutno.Z  jakiego powodu?Tego,że go straciłam.Za późno zadziałałam..
-Vilu!Vilu!-krzyczała z daleka Franceska.
-Coś się stało?Coś z Cami,Maxim?
-Nie!Haha...Mamy mieć zebranie w sali.Są nowi uczniowie-oznajmiła i zaciągnęła mnie za rękę w stronę sali.W niej już zdążyli już zebrać się uczniowie i nauczyciele.Jest już również Leon,który rozmawia z chłopakami.Ja usiadłam obok Diega i Cami.
-Drodzy uczniowie...-zaczął Antonio,założyciel Studia-...wiecie,że niedawno były egzaminy do przyjęcia w Studio 21.Kochani o to nowi uczniowie,a i mam nadzieje,że ich miło powitacie.Nie przedłużam.Oto oni...


Hmm...I kto to może być?Jak myślicie?Rozdział następny dziś późnym wieczorem;)Przepraszam oczywiście,że rozdziału nie było tak długo ale nie było przez chwilę weny:(
Mam nadzieje,że rozdział się podoba;)

7 komentarzy:

  1. Proszę nich Vilu się dowie że to jego laska! A Vilu by mogła porobić tak że Leon też będzie zazdrosny.... ale kawał ;p Super rozdział a i kocham twój blog;***************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie,będzie,dużo "pomyłek" Leona i Violetty;)

      Usuń
  2. Super rozdział czekam na next ;D
    Popieram słowa Victori super pomysł , a ta dziewczyna to pewnie Lara ? *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)Nie to nie będzie jeszcze Lara.Lara będzie później i też namiesza w ich życiu

      Usuń
  3. Wśród nowych może pojawi się jakaś przyjaciółka Violi a może wróg... Może wróg i od początku będą sobie rzucać nienawistne spojrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wśród nowych osób znajdzie przyjaciół,i ich paczka się powiększy,ale wrogów też znajdzie;)

      Usuń
    2. Ja miałam na myśli że tam będą jacyś starzy wrogowie lub starzy przyjaciele :)

      Usuń