poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Rozdział 10

**Violetta**
^^Miesiąc później^^
Przez ten miesiąc wiele się wydarzyło.Lu i Leon wszystkich przeprosili za swoje zachowanie.Przyjaźnią się z Cami,Fran,Maxim,Braco,Naty i Andresem.A!I zerwali ze sobą.Ale oczywiście w zgodzie,a Leon teraz startuje do mnie.I Ludmi,moja kochana nam dopinguje jak cała reszta;)
-Violetto!-krzyknął do mnie Pablo.No tak jestem na jego zajęciach-Violetto o czym ty tak myślisz,co?
-A tak sobie-powiedziałam po czym zarumieniłam się.
-No to tak.Za tydzień jest wycieczka.Klasowa i jedziecie tylko wy.Macie tutaj kartkę gdzie jest wszystko podane;)
Wycieczka!
Wycieczka szkolna do Paryża- Musique à Paris.Hotel 5 gwiazdkowy Sofitel Paris Le Faubourg.
Czas wycieczki:20.04.2013-20.05.2013.
Na miejsce do lecimy samolotem.Z nauczycieli jedzie-Angie Saramego,Pablo Galindo,Gregorio Allende oraz Roberto Benvenuto.Koszt całkowity wynosi 980 pesów.
-Jadę!-wykrzyknęła Cami,Fran,Naty i Ludmi razem.
-My też-krzyknęli chłopaki.
-Violu,a ty?-zapytał się Leon.
-Nie wiem.Nie wiem czy tata się zgodzi…Pierwszy raz pozwolił mi iść do szkoły.A na wycieczkę-na znak,że nie wiem wzruszyłam ramionami-Nigdy nie wyjeżdżałam bez taty.Może się zgodzi bo jedzie Angie…
-Violu,jade ja.Twoja kuzynka.Musi się zgodzić-powiedziała po czym mnie przytuliła.
^^2 godziny później,w domu^^
-Tato!!!
-Słucham Cię Kochanie?
-Jest wycieczka szkolna do Paryża,jedzie Angie,Gregorio oraz Lu.Mogę?
-Tak możesz,oczywiście.A teraz zobacz kto przyjechał-za futryny od kuchni wyszedł Diego oraz Marco.Moi dwaj kuzyni!(od aut.są to synowie,siostry Germana-Esmeraldy)
-Diego!Marco!
-Vilu!

Wszyscy razem się przytuliliśmy, po czym stwierdziliśmy,że pójdziemy na miasto.A i poznam ich z moimi przyjaciółmi.Zresztą oni będą chodzić do Studia i jadą ze mną na wycieczkę.Hmmm…No to ich jutro przedstawie,a i z Diego zrobimy scenkę by Leoś był zazdrosny…;)

Rozdział następny pojawi się jeśli będą chociaż 4 komentarze...

13 komentarzy:

  1. Dodasz dzisiaj ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny !
    Dodaj dzisiaj jeszcze nexta jak dasz rade ;)
    Ciekawe jaką scenke odegrają <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no dziś na prawdę pierwszy raz weszłam na twojego bloga. I jestem wniebowzięta. Strasznie mnie ciekawi co to za scenka będzie i jak na nią zareaguje Leon . Masz fantastyczne pomysły. I czekam na next. Mam nadzieje, że będzie on jeszcze dziś !!! ;D
    No i zapraszam do mnie zajrzyj --> http://martina-codzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń