piątek, 2 sierpnia 2013

Rozdział 1

*Angie*(w domu)
Hmm...Wstałam dziś o 7.30 i poszłam do łazienki umyć się oraz ubrać.Postanowiłam ubrać białą bokserkę,na to marynarkę czarną,spodnie oraz buty na koturnie tego koloru.Wzięłam jeszcze torebkę oraz teczkę potrzebną mi do pracy...Gdy weszłam do pokoju nauczycielskiego zobaczyłam kłócących się Gregoria z Pablem,i próbującym rozdzielić ich Antonia.Naszczęście  Gregorio poszedł.Wzięłam dziennik i poszłam do klasy gdzie miałam mieć za chwilę lekcje.Zadzwonił dzwonek i do klasy wpadli uczniowie i usiedli na kolorowych pufach a ja na biurko po turecku.Omawialiśmy ćwiczenie na struny głosowe gdy nagle zadzwonił mój telefon.Nigdy nie odbieram  ale ten był ważny dla mnie.Dzwoniła Olga.
-Wybaczcie muszę odebrać.To ważne-Nacisnęłam zieloną słuchawkę-Dzień dobry Olgito.Coś się stało?
-Violetta wraca!Violetta wraca!-zaczeła krzyczeć.
-Co?!Kiedy!
-Dziś będą  za jakieś 2 godziny,potrzebują guwernantki!!
-Dobrze będę za 3 godziny,muszę kończyć mam lekcje.Do zobaczenie.
-Do zobaczenia Olgo.
*Leon*
Ciekawe z kim Angie rozmawiała.
-Leon!Obudź się kochanie-powiedziała Ludmiła.Moja dziewczyna...

5 komentarzy:

  1. Jest narazie spoko ;)
    Podobało mi się
    Buziaki,
    Kira ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się
    Pisz następny
    Karolcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny Napisz następny bo jest Spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz,pisz,pisz szybciutko bo doczekać się nie mogę!!!;*

    OdpowiedzUsuń