czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdział 17

**Violetta**
^^Przed Studiem 21^^
Gdy doszliśmy do naszego celu,nie mogłam uwierzyć w to co widzę.Otóż to,przed Studiem zobaczyłam Marco i Francesce.Chłopak brał i głaskał ją po poliku,a ona była zarumieniona i uśmiechnięta.Aaa!!!Mój kuzyn umawia się z moją przyjaciółką!
-Diego,czy ty też widzisz to co ja?
-Jasne.Ładnie razem wyglądają no nie?-zapytał mnie z uśmiechem,czym ja również się uśmiechnęłam.Ale po chwili posmutniałam myśląc,że ja i Leon też moglibyśmy razem tak ładnie wyglądać.A właśnie!Widzę go,a jego dziewczyny nie.Hmm...Ciekawe czemu jej nie ma?
**Leon**
Smutno jest mi,że nie ma dziś przy mnie Valentiny.Ale z drugiej strony to się nawet ciesze.Jesteście pewnie ciekawi dlaczego?Dlatego,że będę mógł chociażby porozmawiać z Violettą.Właśnie dochodziłem do Studia 21 gdy zauważyłem Violettę.Była ubrana w piękną sukienkę.Kocham ją,ale też kocham Valentinę.Nie wiem,którą wybrać.Postanowiłem podejść do Violetty i spędzić z nią te kilka godzin.Może to na chwilę mi pokaże,która jest lepsza.
-Hej Violu-powiedziałem cicho i tak...Nieśmiale?
-Um...Cześć Leon.Gdzie masz Valentine?
-Nie ma jej dziś w domu.Może...Może poszłabyś ze mną na spacer po zajęciach?
-...



Co odpowie Violetta?
A w następnym rozdziale:
-Co będą robić Leon i Viola na spacerze?
-Czy nakryje ich Valentina?
-Z kim umówi się Diego?
-Czy Violetta będzie miała kłopoty od strony Tiny?

3 komentarze:

  1. Fiu, fiu, fiu :D Marcesca jeszcze brakuje Leonetty ;D Świetny rozdział i czekam na next ;)

    Ps. Jestem pierwsza <3333333

    OdpowiedzUsuń