środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 15

**Violetta**
^^Studio 21-impreza^^
Gdy spojrzałam w stronę stolika zakochanej pary,nie mogłam uwierzyć to co widzę...Leon i Valentina się całowali.Nie mogłam na to dłużej patrzeć i poszłam do łazienki.Usiadłam na parapecie i oparłam się o okno.Nagle do łazienki wpadły dziewczyny.Od razu jak mnie zobaczyły,rzuciły mi się na szyję.
-Będzie dobrze.Zobaczysz.
-Prędzej czy później przejrzy na oczy-następnie poprawiłyśmy mi makijaż i poszłyśmy dalej się bawić.
**Leon**
Mmm...Ale Tina całuje...Mmm...Tak słodko,a zarazem namiętnie...Kiedy się od siebie oderwaliśmy chciałem moją towarzyszkę,ale nie było ich przy stoliku.Już miałem pocałować Tini,kiedy zauważyłem Violę jak szła z dziewczynami do stolika.
-Kotku...-zaszczebiotała do mnie Valentina.
-Wiesz co chodź przedstawię Cię moim przyjaciołom-powiedziałem,bo widziałem jak wszyscy są przy stoliku.
-Hej wszystkim!Chciałbym Wam przedstawić moją towarzyszkę,Valentine.Valentino to moi przyjaciele Marco,Maxi,Diego,Braco,Napo,Andres,Natalia,Francesca,Camila,Violetta i Ludmiła,którą znasz.Możemy się dosiąść-zapytałem reszty.
-Jasne!-wyrwał się pierwszy do odpowiedzi Andres,bo reszta patrzała na siebie nie wiedząc co mi odpowiedzieć.
**Ludmiła**
Jak ja nienawidzę tej Valentiny.A Leon?Jak on może być tak ślepy i nie widzieć jaka ta słodka idiotka jest naprawdę?Po za tym współczuje teraz Violetcie.
**Valentina**
Grr...Znowuż ta Ludmiła.Ale za to jak mi "szkoda" tej całej Violetki.Widzę,że Leoś się jej podoba,a ona mu.Teraz wszyscy rozmawiają.Hmm...A może tak by tu ta...Ta...Ta dziewucha pocierpiała.O!Pocałuje Leona na jej oczach.Przysunęłam się bliżej Leona i złapałam go za podbródek i pocałowałam brutalnie.Niech ta mała wie do kogo ten samiec należy(xD)Po całym pocałunku oblizałam wargi i uśmiechnęłam się ironicznie w stronę Violetty.Ta mała za to odwróciła wzrok,a Diego i Marco patrzyli na mnie z wrogim błyskiem w oczach.Co ja takiego zrobiłam?Tylko pocałowałam mojego chłopaka,ale dla tej brzyduli to chyba było "aż".Nagle koło naszego stoliku stanął mój przyjaciel-Federico.Chyba jeszcze mnie nie zauważył.
-Hej,jestem Federico.Zatańczyłabyś ze mną,Violetto?
Gdy ta się zgodziła,Federico się odwrócił delikatnie w moją stronę i gdy mnie zauważył podniósł kącik ust do góry.
-Witak,Valentino.
-Witaj Federico-odpowiedziałam uśmiechając się zadziornie.
**Diego**
Jak ja mam tego...Fagasa dość!Najpierw robi mojej Vilu sceny zazdrości,a na następny dzień  całuje się z jakąś dziunią,która robi przykrość mojemu szczypiorkowi!!!



Kochani dodaje szybciej rozdział mimo,że są tylko 3 komentarze.Smutno mi z tego powodu.Mam wrażenie,że nikt nie czyta tego opowiadania.Jest parę osób,które czytają to i mogłabym je policzyć na palcach.
WIĘC SZANTAŻYK 5 KOMENTARZY=NEXT


9 komentarzy:

  1. Supcio
    Czekam na next<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny czekam na next (:
    Zajrzyj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje teksty mnie rozwalają xD Najpierw samiec później szczypiorek ;P No to skoro lecimy po warzywach to poproszę pomidorka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko ale jestem zua! Szczypiorek ;p Dołanczam się do Pauli,buraczek;*** Niech Feder będzie flirtował z vilu na eyes Leona;* Taki mały pomysłejszyn;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Jak zawsze. Kiedy Viola i Leon będą razem? I kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super.

    Niech Fede podrywa Violę na oczach Leona a niech Leon w tym czasie będzie zazdrosny. Niech sie wkurzy i poprosi Viole do tańca i niech sie zgodzi i podczas wolnego sie pocałują. I niech Leon wyzna Vioce co do niej czuję a ona zrobi to samo. I będą razem.

    Kiedy next?

    Ale sie rozpisałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo ale emocje kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodasz jeszcze dzisiaj opowiadanie ??? Oczywiście nie naciskam bo wiem jakto jest jak ma się bloga bo ja sama mam 2 blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział jeszcze dziś.Ale dopiero ok.22-24.Gdyz ja swojego laptopa popsulam i musze korzystać z laptopa taty a jest"kolejka";)
      Wiec do zobaczyska:*

      Usuń