wtorek, 13 sierpnia 2013

Rozdział 11 część 2

Rozdział ten dedykuje Victorii Verdas;)Dziękuje Victorii za pomoc w szablonie:*

**Violetta**
Po lekcji  z Angie wyszliśmy wszyscy na przerwę.Z moimi kuzynami do ich szafek,gdy nagle podbiegł do mnie Leon.
-Violetto,możemy porozmawiać?!-zapytał lekko wkurzonym głosem,czytaj mooooocnoooo...;)
-Jasne-poszliśmy przed Studio,gdzie stanęliśmy koło strumyczka.
-To o czym chciałeś ze mną porozmawiać?
-Jak ty się zachowujesz?!-krzyknął na mnie.On na mnie krzyknął?!
-Ja?!co ja takiego robię?!
-Jak to co?!Jak to co?!Obściskujesz się z jakimś...Jakimś...Jakimś fagasem!!!
-Ten "fagas"jak go nazwałeś ma imię!To jest Diego!!!
-No i co  z tego jak ma na imię!
-"Co z tego?!!!"Czy ty się słyszysz Leon?
-Tak,tak ale to nie ja...-jego wypowiedź przerwał Diego,który przed chwilą do nas doszedł-A ty tu czego?!
-O co ci chodzi człowieku?Przyszedłem po moją kuzynkę,bo musimy wracać do domu-powiedział po czym zabrał mnie pod Studio gdzie mieliśmy zabrać po drodze Angie i Marca.Mina Leona była bezcenna...Szkoda,że nie miałam akurat przy sobie telefonu :(

^^Kilka minut wcześniej-Diego^^

-Ej!Ty Diego!Czemu chcesz zniszczyć związek Leonetty?!-zapytała się mnie wzburzona dziewczyna o czarnych włosach.
-Hmm...Z tego co wiem moja kuzynka jeszcze nie jest w związku.A ty Marco?Vilu coś ci mówiła na ten temat?-tu zwróciłem się do brata.W tym czasie zdążyła podejść cała klasa.
-Jak to kuzynka?
-No tak to...




9 komentarzy:

  1. Kochaam ten blog:) ;*** I nie ma za co,thx za dedykacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next? Bo ja też śledzę uważnie bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ! <33
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkryłam twojego bloga bloga dzisiaj jest wręcz boski :*
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest niesamowity dopiero wczoraj go odkryłam ale jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zrobiłaś ten nagłówek . Znaczy jak połączyłaś te zdjęcia w tych sercach są super <33
    I genialny rozdział (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny. Diego najlepszy! Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń