czwartek, 8 sierpnia 2013

Rozdział 3

Na początku chciałabym podziękować za 235 odwiedzin na blogu;)

**Violetta**
-Hmm....Violu zjemy obiad przebierzesz się i pojedziemy do Angie,dobrze?
-Tak,tak tak!!!
Po zjedzonym obiedzie,przebrałam się i zeszłam na dół,gdzie czekał już na mnie tata.
-Jedziemy-kiwnęłam jedynie głową twierdząco.
^^Studio 21^^
Gdy dojechaliśmy wyszłam z samochodu a tam wszyscy tańczyli,śpiewali i rozmawiali.To było...Ehh...Brak słów...Poszliśmy z tatą do dyrektora.Wchodząc zobaczyłam nauczyciela i  nauczycielkę ,która była bardzo podobna do mamy.Tata zauważył,że patrzę się na nią i szepnął do mnie
-To Angie,twoja ciocia-ta kiedy spojrzała na mnie,z jej rąk wypadł zeszyt.Zrobiłam krok w jej stronę i po chwili ściskałyśmy się.Na szczęście wszyscy uczniowie byli na dworze;)

1 komentarz:

  1. Krotkie...Jakbys mogla to pisz dluzsze;) A rozdzialy sa Fajne:3 Pisz dalej;3

    OdpowiedzUsuń