środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 14

**Violetta**
^^Resto Band-cztery stoliki dalej od stolika Tiny i Leona^^
Z przyjaciółmi postanowiliśmy,że pójdziemy na tą imprezę na cześć nowych uczniów.Z dziewczynami poszłyśmy na zakupy do najbliższej galerii handlowej.
-No to chłopaki..-naszą wypowiedź przerwał głośny chichot Valentiny-...No to chłopaki my już idziemy.Na razie.
^^W sklepie^^
Ludmiła,Naty,Camila,Fran wybrały już dla siebie sukienki,a ja nie mogę nic znaleźć.
-Violu,a może ta sukienka?
-Nie.Nie ten kolor-powiedziałam i szukałam dalej.
-Mam!
-Śliczna!Kupuj!
Po skończonych zakupach poszłyśmy do mnie by tam się przygotować.W międzyczasie gdy się malowałyśmy,do mojego pokoju weszła Olga przynosząc ciastka oraz sok.Po trzech godzinach musiałyśmy wychodzić bo zbliżała się 19,a o 20 zaczyna się impreza.Gdy zeszłyśmy na dół,przy drzwiach stali Marco i Diego.
-Możemy iść z Wami,dziewczyny-zapytali równie.Popatrzyłyśmy na siebie jak na filmach.
-Jasne.
Podczas drogi śmialiśmy się z kawałów,które opowiadali chłopaki.Ja natomiast myślałam o Leonie.Gdy doszliśmy czekali na nas już Maxi,Braco i Andres.Chwila!Co?!Andres?A on nie z Leonem?
-Dziewczyny czy Leon odrzucił Andresa-szepnęłam do dziewczyn.
-On wszystkich odrzuca-powiedziała Lu.
Na imprezie świetnie się bawiliśmy.Kilkanaście minut po 20 do Studia* przyszli Leon z Valentiną.Jeśli ona się tak zawsze ubiera to...Ehh...Dziewczyny już tańczyły a ja sama zostałam przy stoliku.
Nagle przed oczami śmignęła mi dziewczyna Leona tańcząc z jakimś chłopakiem.Leona nigdzie nie widziałam więc pewnie siedzi przy stoliku.
-Zatańczysz ze mną-ten baryton poznałabym wszędzie.
-Vilu obiecała,mi taniec więc sorry,ale ją porywam-ni stąd ni zowąd stanął przy mnie Diego.Po słowach złapał mnie za rękę i zaciągnął na parkiet.Po tańcu z Diego i Marco szłam w stronę stolika.Gdy spojrzałam w stronę stolika zakochanej pary,nie mogłam uwierzyć to co widzę...

10 komentarzy=następny rozdział
Tylko prosiłabym by NIE ROBIĆ SPAMU!!!

4 komentarze:

  1. Boski rozdział:))) Czekam na next tylko niech ta para się nie całuje bo zabiję Valnetine i cb! (żart)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj kolejny rozdział
    A jesli chodzi o ten to jest swietny
    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń