poniedziałek, 7 października 2013

Rozdział 2 cz.2

*Martina*
Po tym wydarzeniu poszliśmy wszyscy na lekcje plastyki.W ławce usiadłam z Nicolasem.Chłopak ciągle mnie rozśmieszał mnie swoimi żartami...Po tej lekcji mieliśmy zajęcia muzyczne.Super!Bardzo się cieszę,gdyż kocham śpiewać.
-Mechi,siedzisz ze mną?-zapytałam swojej "siostry".
-No jasne kochana.
*Po przerwie*
-Dziewczyny,która z Was to Martina,a Mercedes?
-Martina.Mercedes-zrobiłam krótką prezentację,przedstawiającą nas.
-No dobrze.Więc ty Mercedes usiądziesz z Ruggero,a Martina z Jorge.Wy dwie będziecie pracować i nie będziecie tak rozmawiać na lekcji,a chłopcy może wezmą z Was przykład.
Po tym poleceniu,Jorge usiadł ze mną w ławce przed Ruggero i Mechi,a ona natomiast przed Valerią i Stephie.Nie zazdroszczę jej,a współczuje.
*Jorge*
Cieszę się,że siedzę z Martiną.Nie powinnno,ale co ja mogę zrobić,że ona mi się podoba i kogoś mi przypomina?Nie!!!Co ja gadam?!Jak może mi się podobać Stoessel,jak chodzę z Stephie?Ale...Ehh....Jestem nią zauroczony.Muszę jakoś pozbyć się tego uczucia.Wiem!Będę jej uprzykrzał życie!
*Martina*
Tak się zamyśliłam o tym Jorge,i moim Jorgu.Czy to możliwe,że to jest ON?
-Martino,czy mogłabyś zaśpiewać piosenkę,którą napisałaś?
-Um,tak jasne.
Podeszłam do mikrofonu,który stał na środku klasy i zaczęłam śpiewać Mi mejor momento.Uwielbiam tą piosenkę.Znalazłam ją w pamiętniku mojej mamy,która specjalnie napisała dla mnie tą pisosenkę.(od autora-mama Martiny nie żyje.Umarła na raka,gdy Tini miała 12 lat)


Moje kochane druga część rozdziału 2!Byłby dłuższy,ale jadę naprawić mojego laptopa ;) Nareszcie!!! =D Ale rozdział 3 postaram się dodać dziś :*

12 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! CZekamy na kolejny rozdział :)
    zapraszam: http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na next z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rozdział :) zapraszam do mnie http://violetta-moje-opowiadanie-moja-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny blog !!! :*** czekam na next tylko napraw mi Jorgusia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. POMOŻECIE??

    CZYTAJCIE KOMENTUJCIE POLECAJCIE ZNAJOMYM

    TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE! DOPIERO ZACZYNAM BLOGOWAĆ.

    http://leonetaaqq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny rozdział !!!! kiedy kolejny ????

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego już nie wstawiacie tych opowiadań? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu już nie wstawiasz tych opowiadań????
    są piękne te wasze historie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zapraszam do mnie :)
    http://violetta-moja-historia-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń