piątek, 4 października 2013

Rozdział 2 cz.1

*Martina*
Gdy koło sali przeszedł wysoki przystojny brunet z grupką znajomych.Drzwi się otworzyły i weszli.
-No no.Patrzcie kogo my tu mamy!Same beztalencia chodzące do naszej klasy.
-I co?Nie powiecie nic?-zaśmiała się blondynka trzymając za rękę bruneta,który się do nas odezwał.Hmm...Z wyglądu przypominał mojego i Mechi przyjaciela Jorga.-A tak,poza tym.Nazywam się Jorge.I z tymi-tu wskazał palcem na naszych nowych przyjaciół.-Lepiej się nie zadawać.Jeśli chcecie możecie z nami.
Nie to nie może być mój najlepszy przyjaciel,w którym się zakochałam.
-Nie dzięki.To są nasi nowi przyjaciele-odpowiedziała Mechi.
-Trudno-tym razem odezwał się brunet w kręconych włosach.
-Kim oni są?-zapytałam się kiedy oni wyszli.
-Jorga znasz.Ta blondynka koło niego,to Stephie.Ten co odezwał się na końcu to Diego.Stali tam również brunetka Valeria.W kręconych Alba,i Rugerro."Znęcają"się nad nami.Jesteśmy dla nich beztalenciami.To chyba tyle-odpowiedziała mi Lodovica.
-Jorge taki wcześniej nie był-szepnęłam nim się powstrzymałam.
-To Stephie tak go zmieniła.To prawda,wcześniej on taki nie był.Ale póki nie poznał Stephie był smutny i był do nas miły.Przyjaźniliśmy się.Niestety poznał ją i zaczął z nią flirtować,i zapomniał o bólu,jakim był samotność,daleko od was.
*Jorge*
Skądś znam tą dziewczynę.I tą drugą też.Hmm...Ale ta brunetka.Ona była taka ładna.


Kochani druga część rozdziału jutro,jeśli będą 4 komentarze;)

4 komentarze:

  1. swietny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i już nie mogę się doczekać nastepnego;3

      Usuń
  2. mam nadzieje że zaraz ktoś napiszę koma następnego bo zwariuję muszę wiedzieć co będzie w następnym rozdziale .
    zapraszam : http://modezrobiesama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział *_*
    Kiedy next!!!

    OdpowiedzUsuń