wtorek, 1 października 2013

Rozdział 1


*Martina*

Wstałam rano i ubrałam się w przygotowany przeze mnie zestaw.Dziś jest nasz pierwszy dzień w nowej szkole.Jest teraz 7.45,więc mam jeszcze półtorej godziny do zajęć.Zeszłam na dół gdzie śniadanie jedli już moi rodzice oraz Fran.
-Dzień dobry.Smacznego!
-Smacznego!
Po przepysznym i zjedzonym śniadaniu ruszyłam po Mercedes by razem wyruszyć do szkoły.Gdy doszłam zauważyłam blondynkę siedzącą na schodach przed domem.Po przywitaniu się poszłyśmy do placówki.Nie miałyśmy do niej daleko.Tylko dziesięć minut spaceru.Była ona ogromna i nowoczesna!Pomalowano ją na kolor brzoskwiniowy.Przed szkołą było mnóstwo uczniów.My z Mechi zdecydowałyśmy,że pójdziemy od razu poszukać klasy 304,w której mieliśmy mieć biologię.Okazało się,że klasa ta znajduje się na trzecim piętrze.Pod klasą stała mała grupka przyjaciół.Dwóch chłopaków oraz dwie dziewczyny.
-Ej,Tini.Chodź może do nich zagadać,co?
-Jasne.Cześć!Jestem Martina,ale znajomi mówią  na mnie Tini,a to jest Mercedes,Mechi.Jesteśmy nowe.A wy to?
-Hej,ja jestem Lodovica,Lodo,a to Candelaria,Cande.A chłopaki to Facundo,Facu i Nicolas.
-Miło mi was poznać-odezwała się teraz moja przyjaciółka.
-Nam również-odpowiedziały dziewczyny i nas przytuliły-Zapraszam-odezwała się nauczycielka.Nawet nie zauważyliśmy kiedy zadzwonił dzwonek na lekcje.Na lekcji usiadłam z Lodo pod oknem.Po lekcji Mechi miała zostać na chwilę,więc dziewczyny zaciągnęły mnie do sali od śpiewu,gdzie spędzali lekcje śpiewając lub tańcząc.Gdy skończyli śpiewać obok sali przeszedł...

1 komentarz: